Yhdistyksemme

Yhdistyksen hallitus ja toimihenkilöitä koulutuksessa Satulinnassa

Jyty Heinola ry on perustettu valvomaan jäsenistönsä etuja työelämässä

Jäsenemme työskentelevät kaupungin, kuntayhtymien tai kunnallista toimintaa harjoittavien yksityisten työnantajien palveluksessa. Myös näille aloille opiskelevat ovat tervetulleita jäseniksemme. Suurin osa jäsenistämme työskentelee Heinolan kaupungin palveluksessa.

Jyty Heinola ry (aikaisemmin Heinolan Kunnallisvirkailiijat ry) on perustettu vuonna 1945. Toiminta-alueenamme on Heinolan kaupunki. Yhdistykseemme kuuluu noin 160 jäsentä.

Olemme Ammattiliitto Jytyn jäsenyhdistys.

Olemme poliittisesti sitoutumaton ammattiyhdistys, jonka tärkein tehtävä on jäseniemme edunvalvonta. Yhdistyksemme tukee jäsentemme kouluttautumista osallistumalla koulutusten osallistumis- ja matkakustannuksiin. Lisäksi osallistumme Jytyn valtakunnallisiin ja alueellisiin tapahtumiin.

Heinolan jäsenyhdistys on vireä paikallisyhdistys ja toimintaamme kuuluu monenlaista mukavaa vapaa-ajan toimintaa: matkoja, tapahtumia ja mukavaa yhdessäoloa.

Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan meihin ja toimintaamme!

Jyty Heinola ry:n hallitus